Proces

Będziesz pracował samodzielnie, realizując przydzielone zadania.

ETAP I - Praca w domu:

Grupa G1
W pierwszym etapie zbierz materiały dotyczące wpływu witamin na dobry wygląd, np. na cerę, włosów, itp. Kluczowe informacje w formie zdjęć, filmów, artykułów, wywiadów, itp. przynieś do szkoły. Na zdobycie tych wiadomości masz 1 tydzień.

Grupa G2
W pierwszym etapie zbierz materiały dotyczące wpływu witamin na dobry wygląd, np. na cerę, włosów, itp. Kluczowe informacje w formie zdjęć, filmów, artykułów, wywiadów, itp. przynieś do szkoły. Na zdobycie tych wiadomości masz 1 tydzień.

Grupa G3
W pierwszym etapie zbierz materiały dotyczące wpływu witamin na dobry wygląd, np. na cerę, włosów, itp. Kluczowe informacje w formie zdjęć, filmów, artykułów, wywiadów, itp. przynieś do szkoły. Na zdobycie tych wiadomości masz 1 tydzień.

Grupa G4
W pierwszym etapie zbierz materiały dotyczące wpływu witamin na dobry wygląd, np. na cerę, włosów, itp. Kluczowe informacje w formie zdjęć, filmów, artykułów, wywiadów, itp. przynieś do szkoły. Na zdobycie tych wiadomości masz 1 tydzień.


ETAP II - Praca w szkole:

Grupy G1 i G3
Zaprojektujcie interesujący plakat lub mapę myśli i przedstawcie wyniki swojej pracy.

Grupy G2 i G4
Zaprojektujcie interesujący plakat lub mapę myśli i przedstawcie wyniki swojej pracy.


ETAP III - Praca w domu:

Grupa G1
Zastanów się, jaką drogą można zdobywać witaminy, które przedstawiłeś na swoim plakacie. Czy wystarczy przyjąć właściwe tabletki, aby wyglądać zachwycająco? Czy suplementacja wystarczy? Czy można pójść inną, bardziej zdrową drogą i wykorzystać zupełnie inne produkty. Poszukaj, naturalnych źródeł witamin, które poprawią twój wygląd. Na pewno wielokrotnie słyszałeś o dobroczynnym działaniu warzyw i owoców. Sprawdź, ile prawdy jest w tym powiedzeniu. Wybierz te, z którymi spotykasz się najczęściej w życiu codziennym. Możesz też poszukać bardziej egzotycznych, ale ci dostępnych. Zajmij się owocami i warzywami koloru fioletowego.

Grupa G2
Zastanów się, jaką drogą można zdobywać witaminy, które przedstawiłeś na swoim plakacie. Czy wystarczy przyjąć właściwe tabletki, aby wyglądać zachwycająco? Czy suplementacja wystarczy? Czy można pójść inną, bardziej zdrową drogą i wykorzystać zupełnie inne produkty. Poszukaj, naturalnych źródeł witamin, które poprawią twój wygląd. Na pewno wielokrotnie słyszałeś o dobroczynnym działaniu warzyw i owoców. Sprawdź, ile prawdy jest w tym powiedzeniu. Wybierz te, z którymi spotykasz się najczęściej w życiu codziennym. Możesz też poszukać bardziej egzotycznych, ale ci dostępnych. Zajmij się owocami i warzywami koloru czerwonego.

Grupa G3
Zastanów się, jaką drogą można zdobywać witaminy, które przedstawiłeś na swoim plakacie. Czy wystarczy przyjąć właściwe tabletki, aby wyglądać zachwycająco? Czy suplementacja wystarczy? Czy można pójść inną, bardziej zdrową drogą i wykorzystać zupełnie inne produkty. Poszukaj, naturalnych źródeł witamin, które poprawią twój wygląd. Na pewno wielokrotnie słyszałeś o dobroczynnym działaniu warzyw i owoców. Sprawdź, ile prawdy jest w tym powiedzeniu. Wybierz te, z którymi spotykasz się najczęściej w życiu codziennym. Możesz też poszukać bardziej egzotycznych, ale ci dostępnych. Zajmij się owocami i warzywami koloru żółtego.

Grupa G4
Zastanów się, jaką drogą można zdobywać witaminy, które przedstawiłeś na swoim plakacie. Czy wystarczy przyjąć właściwe tabletki, aby wyglądać zachwycająco? Czy suplementacja wystarczy? Czy można pójść inną, bardziej zdrową drogą i wykorzystać zupełnie inne produkty. Poszukaj, naturalnych źródeł witamin, które poprawią twój wygląd. Na pewno wielokrotnie słyszałeś o dobroczynnym działaniu warzyw i owoców. Sprawdź, ile prawdy jest w tym powiedzeniu. Wybierz te, z którymi spotykasz się najczęściej w życiu codziennym. Możesz też poszukać bardziej egzotycznych, ale ci dostępnych. Zajmij się owocami i warzywami koloru zielonego.

Grupy: G1, G2, G3, G4
W drugim etapie zbierzcie materiały dotyczące wpływu dobroczynnego działania owoców i warzyw na dobry wygląd, np. na cerę, włosów, itp. Kluczowe informacje w formie zdjęć, filmów, artykułów, wywiadów, itp. przynieście do szkoły.
Na zdobycie tych wiadomości macie 2 tygodnie.


ETAP IV - Praca w szkole:
Grupy: G1, G2, G3, G4
Przeanalizujcie przyniesione do szkoły materiały. Wybierzcie te informacje, które waszym zdaniem są najważniejsze i najciekawiej przedstawią temat: „Uroda w owocach i warzywach”. Zaprojektujcie prezentację w programie Power Point. Zadbajcie o ciekawą szatę graficzną swojej prezentacji.